miercuri, 2 februarie 2011

Ritards in za chitschen ( niu ritard in za tim )

In primul rand ne cerem scuze de la fanii nostri fideli si retarzi pentru ca nu am mai postat nimic de ceva mai multa vreme. Dar stiti voi cum e... Clasa a 12-a, invatat, chestii trestii... ( Nu ca ne-am omori noi prea mult cu scoala )
Asa ca incepem o noua serie de chestii retarde. Ca sa va distram pe voi, infidelilor :))
Povestea a inceput cam acum o saptamana cand noi, avand o curiozitate retarda, am mers la celebrul mall din Mures (???), la restaurantul "La Liga". Fascinati fiind de bucataria mexicana, am vrut sa gustam din mirificul si celebrul sos guacamole. Inarmati cu o punga de Doritos sub bluza ( pentru ca stiam ca nu exista nachos acolo ), am intrat in local, ne-am asezat pe scaunelele nu prea confortabile de lemn ( nu, serios, am avut dureri de spate 2 zile ), am comandat ceea ce scria in meniu ca fiind sosul mult dorit.
10 minute mai tarziu...
Ne trezim in fata cu o pasta verde ce aducea putin a wasabi ( sau diaree... ), gustul fiind, bineinteles, verde. A!, si langa ea, 3 felii de paine prajita, pentru ca in Romanica toate se mananca cu paine ( adica si cozonacul ).
Avand hainele ude de la atata saliva care ne curgea din gura in asteptarea pastei divine, am sarit toti pe saraca farfurie, deschizand in acelasi timp punga de Doritos si am inceput sa devoram cu bestialitate sarmana creatie gustativa. Bineinteles ca a fost sub asteptari, iar mai tarziu am aflat ca ala nu era sos guacamole, ci pasta de avocado cu branza.
Enervati de faptul ca niste gorile fara minte si-au batut joc de Le Cuisine Mexicane (?), am dat o raita prin celalalt mall al orasului, de unde am luat ingredientele necesare pentru a prepara SOS GUACAMOLE TRUE at home.
2 zile mai tarziu...
Ne-am reunit acasa la noul retard sa preparam sosul zeilor. E, ce s-a intamplat veti vedea in pozele ce urmeaza.
Etapa 1. Etapa avocado.

Etapa 2. Etapa cepei

Etapa 3. Etapa uleiului.

Etapa 4. Etapa usturoiului. ( poza inexistenta )
Etapa 5. Etapa lamaii. ( poza inexistenta, ca doar suntem retarzi )
Etapa 6. Etapa "toate la un loc"

Eeee, si ce-a iesit??? SUPERB !!! BEAUTIFUL !!! MAGNIFIQUE !!! ETC. !!!
 Cu dragoste, celor fideli și infideli.
          Retarzii care n-au ce face și scriu pe blog.
P.S. : Unul din noi a cedat. Il arde stomacul.
A, da. Si noua aditie adusa echipei: Za Bogz.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu